reklama

Utrpenie tela

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nájdi seba a nájdeš mňa

Som ukrytá v tebe

Žijem ta už dávno, nevedel si?

Som tma, som to, čo chceš

Som stále pri tebe, neveríš?

Som svetlo, som tvoja sila

Som v tebe, ukrytá pred svetom

Máš krídla, tak si leť

Predo mnou však neutečieš

Som všade, kde ma nečakáš

Striehnem na teba vo svetle lámp

Som stále, nestrasieš sa ma

Som tvoja odvaha, keď stratíš tvár

Zbytočne sa snažíš, bezo mňa si nič

Len prázdne slovo v povetrí

Len ničota vo svetle hmly

Choď, tak bež, bezo mňa ani krok nespravíš

Som silná, som večná a nikdy ťa neopustím

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ani smrť mi ťa nemôže vziať

Som totiž dušou tvojho

úbohého tela...

Lenka Čumitová

Lenka Čumitová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

je jaka je... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu